zondag 26 juni 2011

It's mambo nr. 2 baby!


Een tijdje geleden liep ik in het Kruidvat en zag ik het vernieuwde Catrice-rek. Er waren een aantal nieuwe producten bijgekomen, en het eerste product wat mij opviel was de gelliner. Meestal kun je gelliners alleen online krijgen maar soms heeft essence ze in een LE-collectie. Toen Essence gelliners in een LE-collectie had, hadden ze deze niet in het bruin. Dat vond ik erg jammer, want dat was nou juist de kleur die ik graag had willen hebben. Maar toen ik de Catrice gelliners zag was ik erg blij, want dáár zat wel een bruine kleur bij! yay :D. Meteen pakte ik de tester en keek ik of ik deze gelliner mooi vond op mijn huid. En wauw! Wat was deze gelliner mooi, dus ik twijfelde geen moment en rekende deze af. Ook kocht ik er bij de HEMA een angled liner brush bij omdat ik nog geen gelliner had en zonder dun kwastje zou het moeilijk worden om aan te brengen. Vandaag laat ik jullie weten wat ik van deze eyeliner en het eyelinerkwastje vind.

Allereerst vind ik de verpakking mooi strak en het glazen potje voelt luxe aan. De letters op de dop vind ik een leuk detail!




Dit is ‘m dan, de prachtige bruine gelliner in nr. 020 It’s mambo nr. 2! Het is een hele donkerbruine kleur met miniglitters die soms een donkerbruin/paarse gloed geven. Helaas is het wel zo dat de kleur op mijn ogen meer zwart is, maar alsnog is het een mooie diepe kleur.




Ik breng het dus aan met deze schuin afgesneden kwast van de HEMA. Hiermee kun je gemakkelijk een mooi strak lijntje zetten.





De gelliner blijft lang zitten en is gemakkelijk te verwijderen. Echt een fijn product! En natuurlijk al helemaal voor de fijne prijs van maar 2 euro 79. Het eyeliner kwastje kost ook maar 2 euro 50 en is zeker heel fijn voor die prijs!
Binnenkort komt er natuurlijk nog een look met deze gelliner online!

Q: Hebben jullie ervaring met gelliner?