maandag 27 juni 2011

Katy perry: Inspired eye look 'Last friday night'

Katy perry een bekende zangeres uit amerika kwam pas geleden uit met het liedje 'last friday night' klik hier als je het liedje nog niet ken. Ik vond dit liedje na een keer luisteren al helemaal te gek, niet alleen om de muziek (want alle liedjes van Katy perry vind ik geweldig) maar ook de makeup, die was zo mooi en opvallend en dat bracht mij op een idee om een inspired look te maken!

Dit is hoe die van mij eruit ziet! Eerst met een lichtroze oogschaduw (kiko) over het hele
ooglid en omhoog blenden, daarna over het ooglid een roze oogschaduw gedaan (essence),
aan de buitenkant heb ik een donkerroze licht anagebracht (gosh), met een brightning pencil (hema)
heb ik onder mijn wenkbrauw wat lichter gemaakt, onder mn oog heb ik een paars lijnte gemaakt met paarse oogschaduw (Wet 'n wild) en daar onder heb ik nog een lijntje gemaakt met blauwe oogschaduw (Wet 'n wild) en zo dus de Katy Perry 'last friday night' look!

Mn oog misschien is het zo beter te zien! in de clip heeft Katy Perry ook felle kleuren aan
dus een felle en opvallende oogschaduw!

x Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten