donderdag 23 juni 2011

Review Herôme W.I.C lakje Helsinki

De bekende lakjes van Herôme W.I.C (world inspired colours) vind ik super mooi en ik wilde er al heel lang een. Toen zat er een tijdje geleden een bon in een tijdschrift die geldig was voor een gratis herôme lakje bij de kruidvat. Ik ben daar heen gegaan en ze hadden al niet veel keus meer maar deze, deze viel op en was heel mooi! Dit was de lichtste die er tussen zat en ik heb deze gekozen ...

Dit is hoe de nagellak eruit ziet na een keer lakken, ja naar een keer lakken ja! hij dekt super goed en hij lakt ook super fijn.

Het is een beetje een parelmoer achtig kleurtje (wat ik nog niet had) en zag liggen en moest hebben!
dit vind ik wel een van mijn mooiste nagellakjes nu.

Zoals ik net al zei lakt de nagellak heel fijn en natuurlijk is het kwastje ook fijn. Hij is best lang
en dat vind ik een pluspunt en heel mooi.

In dit licht zie je hoe de nagellak er 'echt' uit ziet. Ik vind dit zeker wel een aanrader.
Deze W.I.C nagellak is te koop bij verschillende drogisterijen of parfumerieën of via internet
Herôme Webshop. 1 voor € 7,50 - en 2 voor € 12,50

x Lieke