vrijdag 24 juni 2011

Review NYC Volumizing Mascara

De nieuwe makeup merk van de kruidvat NYC is een fijn merk. Ik heb een lipgloss, oogpotlood en een mascara die ik laatst heb gekocht en nu een review over ga schrijven! Het is echt een aanrader want hij is goedkoop en super fijn ...

Het is een zwarte mascara (ik neem altijd zwart) in nummer 847. Deze mascara
heb ik gekocht net toen het merk uitkwam in Nederland. Ik had een mascara nodig en ik zag
in de kruidvat het merk NYC staan, ik had er van gehoord en ik dacht nou ik koop hem.
 Wat ik dan een minpunt vind is dat het een klein borsteltje is. Ik hou van dikke borsteltjes maar
hier kan ik mee leven. Dit is een aanrader voor
budget cosmetic eigenlijk gewoon heel dit merk is budget. Deze mascara was namelijk maar
€3,45 dit vind ik budget en ik dacht kopen!

Kijk alsjeblieft naar mijn wimpers, dit is toch mooi? ik vind het wel, ze zijn namelijk lang en uitelkaar hij heeft geen klontjes en is fijn.

Ik heb van mn zelf al best lange wimpers maar met deze mascara worden (lijken)
ze iets langer en vallen ze meer op

x Lieke