woensdag 22 juni 2011

Review OPI crackling topcoat


Misschien kennen jullie wel de bekende crackling topcoat. Dit is een topcoat
die je over een anderen kleur nagellak heen doet en als die opdroogt dan scheurt hij!
Ja ik heb deze eindelijk gekocht/gekregen. Wij waren bij ons bij de V&D en toen kwamen
we uit bij de sephora ik zag daar de crackling topcoat en ik wilde hem graag hebben maar hij was
nogal duur. Ik had nog een nagellak te goed van mijn moeder en toen heeft ze deze voor mij gekocht! ...

De nagellak is van een goed merk namelijk OPI deze nagellak gaat langer mee dan anderen nagellakjes,
en droogt niet zo snel uit. De nagellak is daarom ook €14,85 maar ik had hem met korting en dus voor €11,85!

Je moet een nagellak onder deze topcoat doen (wat je onder de meeste topcoat's doet) als je dit niet doet
dan scheurt de nagellak niet en krijg je een raar zwart velletje van nagellak op je nagels.

Je kunt er elk kleurtje onder doen je kunt er ook meerderen kleuren onder doen, het
is maar hoe jij het wil!

In close-up ...

Ja het heeft even geduurt voordat ik een artikel heb geschreven ik had het namelijk HEEL druk! maar ik ben weer helemaal terug dus er zullen weer veel artikels verschijnen!

x Lieke