woensdag 20 juli 2011

Budget tip: Waterverstuiver van de Action!


P7050048
Eergisteren zagen jullie in mijn ‘Summer Haul’ een waterverstuiver van de Action, maar wat is dit nu eigenlijk voor iets en hoe werkt het? Dat ga ik jullie vandaag laten zien!
Ik heb deze waterverstuiver gekocht voor de vakantie, en op het moment dat jullie dit lezen ben ik ook op vakantie. Lekker naar de zon! Als je bijvoorbeeld op het strand licht, kan het soms best warm zijn en dan is het best lekker om een watermist over je heen te spuiten! Daarom heb ik dit ding dus gekocht.
P7050051
Wat het dus is, is eigenlijk heel simpel. Het is een pompje dat water verstuift.
Maar hoe werkt het nou? Dat is heel simpel!
P7050049
P7050050
Als je dan op het knopje drukt komt er een heerlijk mist uit. Het is echt verfrissend!
P7050052
Zeker een aanrader voor op het strand! Deze verstuiver is te koop bij de Action voor de vriendelijke prijs van 1 euro 39.