donderdag 21 juli 2011

Zomerbandjes!


De zomerbandjes van de etos heb jij ze al ? ja ik wel! ik heb 5 van die leuke, vrolijke en grappige zomerbandjes en ik moet eerlijk zeggen ik vind ze echt super leuk! Bij aankoop van €10,- aan spullen bij de etos krijg je zn leuk bandje ...



Als eerst dit bandje, hij is lang dus je kunt hem een paar keer om je arm
heen draaien. Hij heeft leuk bloemen print en schattige belletjes er aan.

Dit bandje vind ik erg simpel maar toch leuk. gewoon wit met een
pandora bedeltje.

Deze is ook grappig met die belletjes en hij is heel appart gevlochten
maar wel met 3 leuke kleurtjes!

Dit vind ik echt een leuk bandje hij is heel vrolijk en met 3 kleuren die je eigenlijk niet
zomaar zou combineren. ook hangt er een leuk houte hartje aan!

En dan het mooiste bandje (vind ik dan). Hij heeft echt mooie kleuren
die goed bij elkaar passen en dat houte blaadje vind ik cute.

x