dinsdag 12 juli 2011

I like it shiny!

P7060054
Een tijdje terug stond er in de badkamer ineens een nieuwe nagellak die mijn mama had gekocht. Hij viel mij meteen op omdat hij een soort parelmoeren glans had. Het is een ‘longlasting nailpolish’ van de HEMA in nummer 88.

 

Tags van Technorati: ,,

P7060053
Op naar de swatches!
P7060055
Hierboven die je de lak met 2 laagjes. Toen ik dit zag werd ik een beetje bang dat deze lak helemaal niet zou dekken, maar…
Swatchgoedhema88
voorkant88hema
opzijhema88
…na 5 laagjes, was deze lak toch helemaal dekkend! Oké 5 laagjes is misschien wat veel, maar het is boven mijn verwachtingen omdat parelmoer lakjes over het algemeen niet dekken en streperig lakken.
Ik kan niet zeggen dat de nagellak erg longlasting is, want na 3 à 4 dagen kreeg ik alweer wat ‘tipwear’. Maar voor de prijs is het een fijne en mooie lak! Vooral de parelmoer roze kleur is erg pretty.
Deze nagellak kost 2 euro 49 bij de HEMA.
Q: Wat vinden jullie van parelmoer kleurige nagellak?