zondag 10 juli 2011

Where is the party?!!!!

Tags van Technorati: ,,
P6200026
Vandaag mijn review van de essence colour & go nagellak in de kleur nr. 43 Where is the party? Deze nagellak kreeg ik voor mijn verjaardag, en hier was ik erg blij mee! Ik had deze lak al heel vaak zien liggen en telkens dacht ik, zal ik ‘m nou kopen? Dan kocht ik deze toch niet en baalde ik er achteraf van. Maar eindelijk is deze mooie lak in mijn bezit!
P6200028
Lieke noemde het een holografische nagellak, heel veel mensen noemen het zo maar eigenlijk is het een duochrome lak. Het verschil tussen die twee, is dat holografische lak allemaal kleine glittertjes bevat die als het ware het zonlicht reflecteren en dan alle kleuren van de regenboog laten zien. Een duochrome lak is meestal 1 kleur en afhankelijk van hoe het zonlicht op je nagels valt zie je een bepaalde kleur. Oké, dit klinkt misschien heel vaag maar op naar de review!
P6200027
Alleen in het flesje is de nagellak al zo mooi om naar te kijken… je ziet meteen het duochrome effect! Veel heb ik op dit moment niet te zeggen, dus op naar de swatches!
Allereerst, excuses voor hoe mijn handen eruit zien. Hier had ik al diverse lakjes geswatched dus mijn huid kon de nagellakremover niet meer goed hebben.
P6240042
De ene keer zie je donkergrijs, de andere keer paars en weer een andere keer zie je een mooie groene kleur. Wanneer ik deze kleur draag, blijf ik de hele tijd naar mijn nagels kijken!
P6240042P6240043P6240044P6240045P6240046P6240047
De lak dekt voor het grootste deel al na 2 laagjes. Soms is er een 3e laagje nodig. Ik doe dit zelf wel voor het mooiste effect! De lak lakt fijn, alleen soms moet je oppassen dat het niet streperig wordt. Qua dikte is de lak precies goed. Het kwastje heeft een normaal formaat wat voor mij wel fijn werkt. Ook hoef je het natuurlijk niet te laten voor de prijs, want deze lak heeft het fijne prijsje van maar 1 euro 29! Deze lak zit gewoon in het vaste assortiment.
Q: Hebben jullie ervaring met deze colour&go nagellakjes?