woensdag 13 juli 2011

NOTD Purple Glitter


Paars ja ... Paars ... Ik zag dus mn 2 mooie paarse nagellakjes staan en ik had ze nog nooit samen gebruikt dus ik dacht ik maak er een leuke NOTD van! En dat is gelukt, om eerlijk te zijn heeft het me niet veel tijd gekost maar heb ik er toch iets leuks van gemaakt ...

Hoe heb ik dit gedaan?
nou dit is heel makkelijk je hebt alleen, een lichte paarse kleur, een donker paarse kleur, sterretjes steentjes, glitters en een sponsje nodig.
Lak eerst je nagels met de licht paarse kleur, dan spons je het bovenste gedeelte van je nagel met de donker paarse nagellak. Doe de glitters over het donker paarse gedeelte heen en plak rechtsboven in de hoek het sterretjes steentje en klaar zijn je nagels. Goed laten drogen!

In close-up zie je het sterretje beter, wat je wel niet kunt bedenken met 2 favorite nagellakjes die
je nog nooit samen hebt gebruikt. En ja glitters en steentjes komen altijd van pas.

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten