donderdag 14 juli 2011

Gotta love gradiënt nail-art!

DSC04662P7010070
Ik hou heel erg van gradiënt nails, een simpele maar superleuke nail-art die niet veel tijd in beslag neemt. Daarom draag ik deze nail-art ook vaak, maar wél altijd met verschillende kleurcombinaties! Vandaag ga ik jullie 2 gradiënt NOTD’s laten zien die allebei redelijk veilig zijn, dus niet hele opvallende kleurcombinaties maar wel erg leuk! (ps; zien jullie in de foto’s hierboven het verschil tussen mijn oude en nieuwe camera al? Groot verschil vinden jullie niet? )

 

Tags van Technorati: ,

DSC04659
DSC04661
Deze is gemaakt met een basecoat, Catrice lucky in lilac, Herome (w.i.c.) Dakar en een HEMA glitter topcoat.
P7010071
P7010073
Deze iets vrolijkere zomer versie is gemaakt met een basecoat, Catrice I scream peach, Catrice Meet me at coral island en weet de glitter topcoat van de HEMA. Lekker zomers en vrolijk, vinden jullie niet?
Q: Dragen jullie wel eens een gradiënt nail-art? Zo ja, met welke kleuren?