vrijdag 15 juli 2011

Shoplog Juli Week 27



Vorige week ben ik 2 keer naar de stad geweest en 1 keer met mn ouders naar shijndel geweest
om te winkelen. Natuurlijk heb ik ook nog dingen gekocht en die ga ik jullie laten zien in dit artikel ...



Als eerste was ik Dinsdag naar de stad geweest en daar heb ik die broek gekocht van €25,- bij de Xtrastar. En het shirtje van €12,95 bij de funny fashion die ketting zat bij het shirt.

Hier nog een keer het shirt, zoals je ziet heeft het leuke mouwtjes nou ja dat vind ik leuk dan en hij hangt als je hem aan hebt en dat vind ik ook wel leuk.

Reinigings doekjes van de Hema €1,95 , die handig zijn voor op vakantie.

Een super fijne nieuwe mascara van Catrice €3,95.

Toen ben ik Donderdag ook nog naar de stad geweest en daar heb ik o.a deze witte spijkerbroek gekocht bij de falls voor €30,-

En ook had ik nog een grijs topje gekocht voor op deze broek maar ik heb daar geen foto van, maar deze had ik geckoht bij de h&m voor €4,95

Toen ben ik Zaterdag met mn ouders naar schijndel geweest en daar heb ik dit roze addidas vest gehad €50,-.

En ook heb ik deze roze met zwarte nike air max gehad €125,-.

x