zaterdag 27 augustus 2011

Let's Travel By Train ! - Shoplog


















Afgelopen Dinsdag ben ik met een vriendin een dagje wezen treinen! We begonnen al gelijk hee goed (dus nie). We stonde te wachten op onze trein naar Breda helaas zaten we teveel te praten en letten we niet op dus miste we onze eerste trein .. Maar gelukkig ging de rest van de reis goed. We zijn dan als eerste in Breda geweest om te winkelen, daarna naar Rotterdam om te winkelen, toen naar Hoek van Holland naar het strand, daarna naar Den haag waar we ook lekker hebbe gewinkelt en als laatste naar Utrecht waar we wat hebben gegeten ...



Zoals ik net zei hebben we overal eigenlijk gewinkelt ! Behalve dan in Hoek van Holland want daar hebben we lekker even aan het strand gezeten. Ik heb niet echt heel veel gekocht dus niet veel verwachten maar het is een klein shoplog'je'.












Als eerst deze cracking topcoat van essence, Ik zag deze in Breda en Romy was er al heel lang naar op zoek dus dacht ik ik koop hem voor haar!












Ik had een witte nagellak nodig dus kocht ik deze witte nagellak van Catrice in nummer 470 Snow motion












Deze grijze nagellak van NYC vond ik echt mooi en kon hem gewoon niet laten liggen. dit is nummer 270 sidewalkers.












Deze zwarte nagellak had ik ook nodig voor m'n konad stempels. Deze is van de Hema en in nummer 12












Deze jogging broek van perry sport die ik nodig heb voor hiphop.












En dit schattige bloemen shirtje van de coolcat met pofmouwtjes.







Deze birkenstock slippers wilde ik al heel lang en heb ze nou eindelijk gekocht bij de cinderella.







En deze lieve oorbelletjes.







Deze banaanklem want dat zit soms wat fijner dan een elastiekje.







En als laatste dit hoesje voor mn dsi ! ik kon hem niet laten liggen en vond hem echt hee mooi.

x. Lieke