maandag 22 augustus 2011

NOTD: Rainbow Waterfall












Eindelijk weer een artikel, zoals je gisteren kon lezen in ons artikel wilde we genieten van onze vakantie en zijn er een paar dingen veranderd aan de site. Maar ik ga gewoon weer artikels schrijven !
Deze NOTD is geïnspireerd op het papiertje/placemat waar ik mijn nagels altijd op lak ..














Dit is het placemet waar ik mijn nagels op lak, zoals je ziet veel verschillende kleurtjes en dat gaf mij een idee. Ik was op internet aan het kijken naar leuke nail art ideetjes toen opeens dit me te binnen schoot ! Ik dacht laat ik eens blij doen, dus pakte 6 verschillende kleurtjes waarvan één een glitter nagellakje was. ik begon te sponsen door elkaar heen en voila klaar was m'n NOTD.












Zoals ik net al zei heb ik 6 nagellakjes gebruikt voor deze NOTD:
1. Rimmel Pro, 312 Ultra violet
2. Catrice, 140 Am i Blue or Green ?
3. Catrice, 010 Don't Feed The Birds
4. Miss sporty, 302
5 Miss sporty, 330
6. Sinful colors, 79 Opal Glitter

x Lieke