dinsdag 30 augustus 2011

Review NYC Natural Matte Foundation












In mijn shoplog van afgelopen zaterdag kon je deze foundation zien die ik had gekocht. We kennen allemaal het merk NYC (New York Colour) wel, het is budget en verkrijgbaar bij de kruidvat. Ik had een nieuwe foundation nodig en eigenlijk pak ik steeds een foundation van een ander merk, mijn vorige foundation was van catrice dus toen dacht ik ik probeer deze van NYC is een keertje ...





















Dit is hoe de verpakking eruit ziet. Ik vind het best een mooie verpakking met dat zilver enzo. Het is een matte foundation waar ik wel blij mee ben, normaal heb je een foundation waardoor je zo'n glim kop hebt en deze doet dat niet. Er staat op de foundation dat hij 8u perfect blijft zitten en ik heb het getest ! En hij blijft serieus 8u perfect zitten daarna zie je het gelijk minder worden.












Dit is de foundation, op mn hand lijkt hij wel heel licht maar op m'n gezicht valt het wel mee hij is wel iets lichter dan mijn eigen huidskleur maar niet zo heel erg veel. Het is nummer 103 Soft Beige en hij is €3,95 volgens mij!

 










De foundation smeert echt heel fijn! zoals je op de foto ziet zie je dat je foundation helemaal niet meer ziet. Alleen als je kijkt naar de vorige foto kan je wel zien dat op de 2e foto mn hand wat lichter van kleur is.

x. Lieke