donderdag 8 september 2011

"Geen toereikend saldo" Whaaat!?













Nieuwe maand begint weer dus je krijgt kleedgeld of zakgeld of je salaris word gestort or somthing else .. Dus het eerste wat je wil doen is het natuurlijk uit geven! Dat wilde ik vorige week ook dus ik ga mooi naar wat winkels maar kom niks leuks tegen. Uiteindelijk zag ik een mooie broek, ik wilde dus gaan pinnen toen ik opeens een brok in mn keel kreeg ...


Ik wilde namelijk betalen dus ik haal mn pasje er doorheen toets mijn pincode in, begint het automaat te piepen en staat er "geen toereikend saldo" ik dacht namelijk dat mijn pasje was geblokeert ! Ik schrok me natuurlijk kapot, Maar de mensen van de winkel waren gelukkig wel zo aardig om mijn broek achter te houden. Ik had dus mijn moeder gebelt die heeft het geld er opnieuw op gezet dus heb nog wel mijn broek kunnen kopen. Het bleek dus dat er iets mis was gegaan met het overmaken van het geld! Dus voortaan voordat je de stad in gaat of gaat winkelen even kijken hoeveel geld je hebt

x Lieke