dinsdag 6 september 2011

Review L'oreal Paris Lash Architect 4D Mascara











Ja een keer in de zoveel tijd heb ik een nieuwe mascara nodig, en ik koop nooit dezelfde. Toen was er bij de kruivat korting op deze mascara van l'oreal mascara en normaal is deze €13,99 en nou had ik hem dus mooi voor €8,99 ! Sorry voor de onduidelijk foto's van de mascara zelf, de mascara spiegelts dus een perfecte foto maken is onmogelijk met deze mascara ..
























Ik kijk niet alleen naar hoe de mascara werkt maar ook of het een leuke verpakking heeft. En deze vind ik een aparte maar ook leuke verpakking. Het spiegel effect is irritand voor foto's maar is wel leuk en het is een hele aparte vorm die de mascara heeft. Ook vind ik van de mascara zelf het borsteltje erg fijn.





Mijn hoog zonder de mascara. Ja een beetje rood komt omdat ik last van hooikoorts heb en het gras is pas gemaait dus mijn ogen gaan daardoor tranen en worden rood.


En mn oog met de mascara, zelf zie ik eigenlijk niet veel verschil met mijn gewone mascara het enige verschil is dat mijn wimpers wat meer uit elkaar staan. Wel is het een erg fijne mascara en je geld wel waard.

x Lieke