zondag 23 oktober 2011

Diamonds are a girls best friend...


Wie is er nou niet gek van glitters en diamanten?! Ik in ieder geval wel, dus toen ik deze nagellak bij de HEMA zag was het enige wat ik dacht; ‘hebben,hebben,hebben’!


De HEMA heeft een aantal van deze ‘diamonds’ nagellakken in hun assortiment. Ik geloof een zilverkleurige, een gouden en deze paars/lila kleurige lak. Deze vond ik zelf het meest aantrekkelijk, dus daarom nam ik deze mee voor een review.



Over het algemeen ben ik altijd redelijk tevreden met HEMA nagellakken. Geen top kwaliteit maar ook zeker geen bagger. Meestal is het zo dat glitterlak minder goed dekt, dus ik was erg benieuwd naar de dekking van deze lak.



Maar waar ik al een beetje bang voor was, de dekking is niet super. Bij de pink merkte ik al dat deze bij 3 laagjes nog niet helemaal dekkend zou zijn. Daarom besloot ik er een andere lila lak onder te doen, en zo dekte de lak wel na 2 laagjes.



Buiten dat, is de lak erg mooi! Zoals je hierboven in de close-up kunt zien, zitten er verschillende kleuren glittertjes in. Het zijn vooral rode,zilvere en paarse/lila glittertjes. Het geeft een erg leuk effect! Een keer eens wat anders dan ‘gewone’ creamy lak.




Al met al ben ik erg tevreden met deze lak, en het is leuk om eens af te wisselen. Ik weet niet precies hoeveel deze kost want ik heb het bonnetje niet meer, maar volgens mij was deze rond de 2 euro.

x.