maandag 24 oktober 2011

Persoonlijke update #...

Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een persoonlijke update, want ja...op gisteren na hebben jullie al een tijdje niks meer van mij gehoord. Jullie zullen wel denken, dat komt vast weer door school...dat is in zekere zin ook zo, want ik was met school naar het buitenland. Natuurlijk niet voor zo'n lange tijd, maar ik heb het geluk gehad dat ik mee mocht op 2(!!) uitwisselingen. Een paar weken geleden ben ik 5 dagen naar Barcelona geweest, en afgelopen week ben ik 7 dagen naar Bordeaux geweest.


En met al het inhaalwerk en het gewone huiswerk tussendoor, kon ik dus écht geen tijd vinden om te bloggen. Omdat ik deze vakantie weer veel in meot halen van de week dat ik in Bordeaux was, zal ik nog niet veel blogposts kunnen schrijven, waar ik heel erg van baal.. maar ik ga m'n best doen!

Om jullie een beetje mee te laten genieten van de 2 geweldige weken die ik heb gehad in het buitenland, zal ik wat foto's delen. Het waren 2 geweldige weken!

x.
                                                                     Barcelona:





Bordeaux: