donderdag 10 november 2011

Kissable Lips With Lipsmackers













In mijn shoplog van de primark vertelde ik dat ik lipsmackers heb gekozcht. Hieronder vertel ik wat mijn top 4 is en war de plus- en minpunten zijn. De fanta heb ik op vakantie gekocht voor €1,80, bij de primark heb ik de sprite, cola, en cola vanille voor €2,- en bij de Ici Paris heb je ze ook en daar verschillen de prijzen. Je heb bij de Ici Paris ook anderen smaken, ik heb er daar ook twee van de strawberry en marshmellow.

 




















1. Fanta
Deze ruikt echt zo lekker en smaakt ook lekker. Van de lipsmackers die ik heb is deze toch het lekkerste, je blijft de smaak heletijd proeven en je lippen worden lekker zacht! Een 9 voor deze lipsmacker
2. Sprite
Deze geur is ook gewoon mega lekker. Alleen als je heb op hebt blijf je 5min de smaak houden op je lippen en daarna is die gewoon weg en hij laat een witte waas achter op je lippen en er komen velletjes op je lippen. Een 8 voor deze lipsmacker
3. Coca Cola
Deze ruik je ook gewoon heel goed. Bij deze blijft de smaak wel zolang die er op zit, alleen is deze lipsmacker er na een tijdje al vanaf hij blijft zeg maar niet zo lang zitten maar je lippen worden er wel zacht van. Een 8 voor deze lipsmacker
4. Coca Cola Vanille
Deze ruik ook heel lekker. Alleen er zit niet echt een smaak aan als je hem opdoet hij blijft wel lekker lang zitten en maakt je lippen ook zacht. Een 7,5 voor deze lipsmacker

Kuss ❤











1 opmerking:

  1. Jammer, ik vind de coca cola de lekkerste. Ik heb ze gekocht bij de ici paris en daar zijn ze voor €2,50 wel leuke post!

    x marjolein

    BeantwoordenVerwijderen