zaterdag 12 november 2011

Review Miss Piggy Reloaded!

In mijn primark shoplog vertelde ik dat ik in de vakantie ook een paar nagellakjes heb gekocht. Bij de kruidvat was een actie: "30% korting op elk 2e makeup artikel" en ik kocht dus nagellak. Een van de nagellakjes die ik kocht was deze Catrcie nagellak in nummer 480 Miss Piggy Reloaded omdat ik erg van Roze hou en de naam van het lakje wel leuk vond.

Wat ik zo mooi vind aan deze nagellak? Ik stond voor het rek met de catrice nagellak ik bekeek alle kleurtjes en deze viel me gewoon gelijk op. De kleur de naam hij is gewoon apart, Als je goed kijkt zie je dat er lichte glittertjes in zitten en dat vind ik ook mooi. Maar gewoon de kleur is roze en zo'n kleur kan ik dan niet laten liggen.

Echt gewoon een van mijn top nagellak aankopen .. Het enige wat ik er nog over te zeggen is is kopen dus!

Kuss ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten