dinsdag 15 november 2011

NOTD Rainbow

Zoals jullie misschien wel weten of ook niet weten, hou ik erg veel van verschillende kleurtjes. Maar dan bedoel ik ook veel verschillende kleurtjes en dan voral op m'n nagels, Ik ben niet zo'n koe die met een paars vest geel topje, blauwe broek en roze schoenen loopt. Dus gebruik ik mijn nagels om mijn style op te vrolijken!

Ik krijg altijd veel leuk reactie's op mijn nagels "ohh wat leuk" "Jij moet ook een keer mijn nagels doen" "wouw jij doet dat allemaal zelf knap hoor!". Zelf een keer in de H&M, ik stond bij de kassa wilde gaan pinnen zegt die vrouw achter de kassa "Wat heb jij me toch leuke nagels! Zelf gedaan?" echt even een 'i'm proud' momentje.

Ik zag (alweer) een leuke nailart op http://fuckyeahprettynails.tumblr.com/ Ik wilde hem alleen een beetje een 'Lieke tintje' geven dus heb hem een beetje anders gemaakt, glitters er overheen en geen wit als basis maar lichtroze. De lakjes die ik heb gebruikt zijn bijna allemaal van catrice, alleen de basis de roze en de paars niet. 

Ook deze nailart proberen? Gemakkelijk!
Lak je nagels in een basis kleur (lichte kleurtjes), Dip dan een voor een een oud eyeliner kwastje
in de nagellakjes en zet kleine streepjes tot de helft van je nagels, als je alle kleuren op een rijtje naast elkaar hebt gelakt en het goed droog is kun je er met een glitter nagellak overheen en vóilaa je rainbow nails zijn klaar!

Kuss ♥