woensdag 16 november 2011

Review the colossal volume express mascara by maybelline

Elke keer als ik een nieuwe mascara nodig heb, kies ik een anderen dan dat ik er voor had. Meestal heb ik dan een mascara van maybelline omdat die erg fijne borsteltjes hebben en je best lang met deze mascara doet. Nouja .. op mijn manier van mascara gebruiken doe ik er best lang mee, ik werk namelijk elk lesuur op school mijn mascara bij en meestal na school ook nog.

De mascara vind ik erg fijn vergeleken met de lash architecht 4D mascara van l'oreal. De substantie is fijner, de maybelline mascara brengt fijner aan, geef een mooier effect op je wimpers, en ze lijken stukken langer! Ook vind ik deze verpakking wat aantrekkender met dat panterprint en de felle kleur. Maar waar ik gewoon heel positief over kan praten is gewoon het borsteltje van deze mascara.

Eigenlijk hou ik niet zo van dunne borsteltjes maar dit is een uitzondering. Hij is wel dun maar hij is van zichzelf al gebogen en dat is gewoon mega handig, normaal buig ik mijn borsteltjes altijd een klein beetje maar als hij vanuit zicht zelf gebogen is is het toch anders, in de zin van beter.


Door het gebogen borsteltje pak je sneller al je wimpers in een keer. ook plakken ze door de fijne substantie niet aan elkaar en e lijken ook een stuk langer. Ook is er een groot verchil als ik zonder mascara op loop en met, en ook als ik hem bijwerk is er duidelijk verschil te zien.

Kuss ♡