vrijdag 18 november 2011

Volume, one by one


Vandaag een review van de ONEbyONE mascara van maybelline. Een tijdje geleden kocht ik deze terwijl ik dat helemaal niet van plan was. Ik wilde eigenlijk the collosal kopen omdat ik die de vorige keer heel erg fijn vond, maar helaas was deze uitverkocht. Daarom koos ik voor deze mascara.






Deze mascara heeft een heel apart borsteltje. Ik wist vantevoren niet zo heel goed of dit nou geweldig zou werken of juist helemaal niet, omdat ik normaal meer van borsteltjes met echt haar hou.Maar ik kwam tot de ontdekking dat het helemaal niet zo slecht was! De fijne, vele 'stekeltjes' separeren je wimpers heel goed, en maken geen spinnenpoten. Laten we even kijken naar wat het voor mijn wimpers doet:







Zoals je ziet geeft het mijn wimpers sowieso veel meer lengte, en een beetje volume. Het is heel lastig om een goede volume mascara te zoeken, maar deze doet het prima! Ik ben best wel tevreden over deze mascara!

Gewoon een prima mascara, die een goede zwarte kleur afgeeft en geen klontjes maakt. De maybelline ONEbyONE mascara kost ongeveer 13,99 EUR. Deze is verkrijgbaar bij de drogisterij.